javascript"> Emily : Tortičky

pondelok 4. mája 2015

Tortičky

Ahojte,
 chcela som vyskúšať nový podnos, tak som upiekla mini tortičky.
 Mohla som naň naložiť aj nejaké keksíky, ale doma upečené určite urobia lepšiu parádu.
    Upiekla som citrónové tortičky, aj keď ja som použila namiesto citróna pomaranč.

... už upečené ...

... dva druhy formičiek ...
( formičky aj všetky plechy vymažem tukom a vysypem kokosovou múčkou, nie múkou)

... do prostriedku som vložila malé čokoládové vajíčko, dosť sa mi ich zvýšilo ešte od veľkonočných sviatkov ...


... ozdobené šľahačkou, čokoládovými stružlinkami a ružovým cukrom  ... 

... nový podnos v akcii ...

Tu je recept na hrnčekové citrónové tortičky:

  2 hrnčeky polohrubej múky
  1 hrnček mlieka
  1 hrnček cukru
  2 vajcia
  100 ml rastlinného oleja
  1 vanilkový cukor
  1 prášok do pečiva  
  1 lyžica citrónovej kôry (najlepšie bio citrón, chemicky neošetrený)  šťava z 1 citróna.
    Vajcia vyšľaháme s cukrom do peny a postupne pridávame mlieko, olej, citrónovú kôru a šťavu a vanilkový cukor. Nakoniec primiešame múku s práškom do pečiva. Zmes nalejeme do vymastených a múkou vysypaných formičiek. Pečieme asi 20 minút na 170 °C. 

... jedny z dvoch druhov formičiek ...

... recept je z časopisu TINA ...

... roztopené čokoládové vajíčko, dodalo príjemnú chuť a trošku zvláčnilo tortičky, keďže cesto je dosť hutné ...




  Srdečné pozdravy a  krásny začiatok nového týždňa.

Emily




49 komentárov :

  1. Krásný podnos a ještě hezčí moučník..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Emilko, podnos obstál na jedničku! Dortíčky na něm vypadají skvěle. Mám ráda citron v těstě, peču citronové muffinky a jsou úžasné!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka, ďakujem pekne, aj u Teba nachádzam veľa inšpirácií.
      Emily

      Odstrániť
  3. Mňammmmmmmmmm,Emilko krása!!!Mám také takové formičky tak půjdou do akce!Receptík se bude hodit a vajíčka mi také zbyly...jak je upeču doufám,že stihnu vše nafotit!Moc zdraví Dája

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Daja, ďakujem veľmi pekne. Nech sa Ti vydaria.
      Emily

      Odstrániť
  4. Emily, podnos je skvelý, kdeže si ho objavila?
    A tie tortičky vyzerajú byť mňamkové. Ja také formičky nemám, ale mám na mafiny a podobný a možno aj ten istý recept som v nich robila. Ale tie vajíčka je výborný nápad, ver či never, ale aj mne ostali :-)
    Rozmaznávaš si muža? :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Daniela, stojan je od nás z jedného obchodíku. Majiteľka dováža odnekiaľ z Holandska a tak podobne. Manžela si nerozmaznávam, to bolo pečené týždeň predtým.
      Emily

      Odstrániť
  5. Deze citroencakes zien er verrukkelijk uit. Ga ik ook proberen!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Emily,
    děláte mi tedy chutě.
    Mini dortíky vypadají moc krásně, podnos taky.
    Hezký večer.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Emilko takové chutě mě děláš :o))
    Vypadá to báječně lákavě--děkuju za recept...
    a ten podnos je úžasný :o)
    Měj s ekrásně.
    Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vypadají nádherně, ani v cukrárně je nemají tak nazdobené:-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diki Ajka, v cukrárni majú ešte krajšie. My sme len amatérky.
      Emily

      Odstrániť
  9. These look delicious - beautiful photography too!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Yummy! Thanks for sharing the recipe and your wonderful photographs!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Emily,
    krásný podnos a ty košíčky mňam !
    Dokonalá dekorace a ještě k tomu nejen na pohled, ale i ke kávě :-)
    Krásné květnové dny !

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Podnos je krásny a veľmi mu to pasuje s tými tortičkami. Ahoj. D. :):):)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj, zvaz vhodnost tolkeho mnozstva hml gadgetov na Tvojom blogu. Gadget o aktualnej polohe mesiaca (mimochodom to je len zamienka, aby si to niekto pridal na stranku) vyhadzuje pri prezerani cez mobil okno, ktore citatela strasi tym, ze ma v mobile virus a ma spravit nejaky scan obrazovky (alebo niecoho). Jednak tym odradzas citatelov a jednak na to fakt niekto IT neznaly moze kliknut a odoslat udaje o sebe neviem kam (kam to odosiela a kto je za tym sa mi nechce zistovat....).
    /kaviareň/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že som tým neodradila veľa čitateľov.
      Emily

      Odstrániť
  14. I'm sure they are greattttttt!!!!
    Lovely pictures!!! Ioana :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásné, podnos i dortíčky:-) a nádherný blog !! pa Hana - děkuji za návštěvu u mne :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krásný podnos! A dortíky máš krásně nazdobené a určitě i velmi chutné!
    Pěkný den, M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diki krásne Majunka, chutil celkom dobre, aj keď je dosť hutný. Mám radšej nadýchanejšie.
      Emily

      Odstrániť
  17. Hei Emily ! Kauniita makeita herkkuja Kiitos jakamisesta :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Dear Emily,
    welcome to my blog
    Ursula

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Vyzerajú skvele ... určite tak aj chutia ... Citrónové máme radi ... raz určite upečiem ...
    pa pa ... L.

    OdpovedaťOdstrániť