javascript"> Emily

streda 30. apríla 2014


  Prajem krasny neskory vecer,
konecne som sa odhodlala nieco napisat.

     V mojom zivote sa udiala pre mna dost velka zmena. Nikdy by mi nenapadlo, ked som snivala predstavy o buducnosti, ze sa mi take nieco prihodi. Zijete svoj kazdodenny, (v poslednom case) povacsine stereotypny zivot a zrazu príde chvíľa, keď život preverí, aki sme naozaj. Dcera, ako som uz viackrat spominala, zije v Anglicku a narodila sa im krasna dcerka. Materska dovolenka je tu iba 9 mesiacov a tak ma oslovili so zatom, ci by som nemohla prist starat sa im o male babatko. Dlho som rozmyslala, no nakoniec som si povedala, že premárniť takuto prilezitost by bol hriech. Povazujem to ako dar urobit niekoho stastnym na úkor vzdania sa vlastného šťastia. Aj ked to nie je jednoduche a lahke pri mojom zdravotnom stave, ale, aky by to bol zivot bez naplnenia.
     Tak sa zacal kolobeh vybavovania. Kedze som bola zamestnana, potrebovala som kopec roznych vybavovaciek, dokoncit pracu, odovzdat agendu, zaskolit kolegynu atd. Takze prve tri mesiace v tomto roku boli naozaj tazke. V Anglicku som od 31. marca. Som babicka na materskej dovolenke. Su to krasne povinnosti, aj ked stale to iste dookola, ked sa na vas usmeje nadherne stvorenie, ste uplne odzbrojeni. Krajina je to nadherna, ale pocasie nie je velmi pre mna. Snazim sa zzit s novym prostredim, no zatial je to tazke. Dufam, ze to vydrzim co najdlhsie. Na prechadzkach s malou obdivujem typicke domy a krasne malilinke predzahradky. Urobila som par snimkov, tak sa pokochajte.
... stromy obrastene brectanom ...

... vetvicka z nadherneho krika, nepoznam nazov ...

... v jednej predzahradke ...





... typicka telefonna budka ...

... bez slov ...



... vetvicka je z takeho krika ... 





Emily

16 komentárov :

  1. Emilko,přišla jsem na Váš blog náhodou u Jarušky.Máte můj veliký obdiv..já bych nedokázala žít jinde.Musím si alespoň pohledem pohladit vše ,čemu si říkám tady "doma"Držím Vám palce,aby jste se cítila jako babička.. a hlavně v té Anglii dobře a pohodově.Opatrujte se tam.Anna.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dakujem pekne Anna, snazim sa.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milá Emily, konečně jsem tady a chci ti moc poděkovat za milý mail a teď i za tyto nádherné fotky. Myslím, že si dobře udělala - je něco jiného vidět vnučku každý den než občas na skype, že! A dcera může v klidu pracovat, má dítě v nejlepších rukou! V Anglii se ti jistě bude líbit, ani to počasí není tak hrozné, jak se říká! Pookřeješ a bude ti dobře mezi svými milovanými.
    Moc ti to přeji a těším se na další zprávy o tvém novém životě.
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Teda Emilko obdivujem ťa že si sa tak rozhodla...a držím palce, si dobra babka. Ja mam dve deti v Anglicku a za vnučkou som tiež par krat bola ale nedokazala by som tam žiť. Vadilo mi tam to počasie, často bez slnka a upršane dni. No jedno je pravda ak by ma deti požiadali a nebola by ina voľba šla by som. Lepšie je, ako Helenka píše na živo sa mazliť s vnúčatkom ako na skype. Fotky si krásne nafotila. Pozdravujem a daj častejšie spravu ako sa maš a nejakú fotku šťastnej babičky a vnučky :-) Ahooooj.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Drahá Emilko,moc Ti děkuji za krásný komentík a chci Ti napsat,že Ti nesmírně fandím !!!Já jsem cestovatel a kdykoliv bych jela kamkoliv, kromě azijských a arabských světů ,nevím proč netáhne mě to tam! Ať jedu kdekoli, jsem zbalena za chvíli a říkám si když Bůh je se mnou ,kdo proti mě?!Co si vezmu do hrobu ,jen to co jsem v životě zažila a dobrého vykonala....a né zlato,dům ,zahradu a kdoví co ještě! Vezmu 4desky a fičím:-) Užívej si Anglie, je okouzlující, pozdrav dcerku i vnučku a buď šťastná! Budu sledovat blogísek a i když se nezobrazuje tak se kouknu ,co kdyby:-) Pa Dája

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahojky Emily, krásné fotky!
    Držím pěsti ať se Ti daří! Jsi dobrá, že jsi se odhodlala jet až do Anglie, vnučká má opravdu úžasnou babičku! Pěkný den, Marie

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Milá Emilko, přeji ti hodně štěstí v té vzdálené Anglii. Určitě to není jednoduché, ale jsi obklopená láskou svých milých a tak si myslím, že si pomaloučku zvykneš. Jsem moc ráda, že i takto, tě budu moci dále potkávat a těším se na nové fotky ze země, kterou jsem ještě nikdy nenavštívila.
    IVA

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Emily,
    moc děkujem se Šiimonkem za milý komentář a moc zdravím do Anglie!¨:-)
    Páni, to je teda změna!
    Ale jsi super babička a určitě s malou pookřeješ navzdory upršenému počasí.
    Tady je dnes na Pankráce také zima, vítr a déšť :-o
    Zrovna dnes jsem si byla vyřizovat rodičovský příspěvek. Není to oproti platu moc, ale neumím si představit, že bych šla po pár měsících na plný úvazek do práce !
    Opatruj se tam a přeji, co nejméně deště a co nejvíce slunečných dní!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Je to je dobre i kdyz je to ze zacatku tezke ale vzdyt Anglie je jenom kousek od domova Mas moznost stravit cas s vnuckou a dcerou .Nezalezi na tom jak dlouho to vydrzi hlavne si to uzij.Tu telefonni budku so manzel chce koupit a dat si ji na zahradu,tady od nas kousek si ji uz jeden koupil a ma ji na zahrade krasne mu tam zari.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Emilko,
    velmi te obdivuji..myslim ze pro hodne mlade lidi pri ci po studiu je to dnes celkem bezne vycestovat,ale uz i pro mne by to byl velky zlom,ale je to skvele na jednu stranu.Doufam jen ze naplnis stesti nejen dcery,ale hlavne i sobe,preci jen musime byt spokojeni i my,i kdyz delame nekoho jineho stastnym.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Milá Emily,
    ďakujem za návštevu aj milý komentár. Dúfam, že si vnučku aj Anglicko užívaš plným dúškom. Zanedlho budem aj ja starou mamou, už sa veľmi teším. Fotky máš krásne a tie anglické telefónne búdky sa mi veľmi páčia.Prajem ti veľa krásnych dní :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Aj moja kamarátka sa chodí už niekoľko rokov starať o dcérine deti do Londýna. Jej sa tam natoľko zapáčilo, že ešte aj teraz, keď sú dievčatá školáčky a tá staršia už pubertiačka, chodí kamoška do Londýna tak často, že je tam možno viac dní v roku ako doma. U nej to bolo o to jednoduchšie, že predtým zostala bez práce a novú si nevedela nájsť.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Emily!!
    Posílám moc a moc pozdravů za Tebou do Anglie.
    To je změna v Tvém životě, ale věřím, že si to budeš krásně užívat se svojí vnučkou v Anglii.
    Moc hezké fotky!!! Opatruj se tam Emilko!!
    Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Emilka, zdravím Ťa do Anglicka a držím palce, aby ste to všetci spoločne zvládli.
    Pá Jana
    fotky sú prekrásne

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Chci jen pár řádků. Užívejte s dcerou i vnučkou. A ten modře kvetoucí keř, co mají v Anglii skoro v každé zahradě se česky jmenuje "Zpododěr".2x jsem si ho tajně dovezla z Anglie, potřetí jsem ho už koupila tady v zahradnictví, ale nikdy jsem ho přes zimu neuchovala, přesto, že jsem ho "zazimovala".

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Emilko moc zdravím:-) gratuluji k vnučce,užívej každého dne:-) pa věra

    OdpovedaťOdstrániť