javascript"> Emily : Opäť fialky

pondelok 27. apríla 2015

Opäť fialky

Ahojte,

opäť fialky, tentokrát vytvorené rukou človeka. Túto krásnu nie úplnú súpravu s fialkami som dostala od jednej skvelej osôbky. Doslova som si ju vydrankala. Najprv veľmi nechcela, ale po čase mi ju darovala sama. Urobila mi veľkú radosť. Stále som si na ňu spomenula, keď som si natrhala fialky, ale až teraz som si našla čas a urobila pár obrázkov. K tomu ešte čerstvé fialky, ktoré som chcela použiť na koláč (príspevok vložím neskôr).






... romantika nesmie chýbať ;-)) ...





So srdečným pozdravom
Emily

Ďakujem všetkým za návštevu na mojom blogu a milé slová, z ktorých mám úprimnú radosť.

42 komentárov :

  1. Oi, kuinka kauniit astiat ja ihanat pikku orvokit ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Emily, tak na kolacik s fialkami som zvedava :), pa Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzka, recept je na bábovku, ale ja som piekla v dlhej forme. Fialky sú natreté bielkom a obalené práškovým cukrom. Sú na vrchu koláča, na ktorom je poleva ;-)).
      Emily

      Odstrániť
  3. Každodenné radosti patria k životu, hoci aj kytička fialiek, alebo v takejto porcelánovej forme - to je radosť dlhodobá :) Na pečenie s kvietkami som veru zvedavá, pa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka, teraz som odpovedala Zuzke. Fialky sú na vrchu koláča. Je to bábovka, ale v dlhej forme. Tešiť sa my vieme, nie, ako muži, pivo, cigarety, šport pri telke.
      Emily

      Odstrániť
  4. Krásne obrázky a ešte krajší porcelán ... Aj v dnešnej uponáhľanej dobe má svoje čaro a uplatnenie. Som rada, že tento štýl má stále viac a viac obdivovateľov. Mám rada aj moderné veci ... ale keby som si mala vybrať medzi dizajnovým kúskom a tradičným tvarom, vyberiem si tradíciu. Emili ... pozdravujem ... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diki Laura, si "môj" človek. Odkedy si pamätám, tak sa mi páčili takéto veci, asi som to dostala do vienka.
      Emily

      Odstrániť
  5. Wat een schattig romantisch servies. Samen met de blauwe druifjes en de viooltjes zijn het wonderschone foto´s.
    Groeten, Janneke

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Very pretty setting you have displayed. Violets are so pretty. You have a beautiful collection.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Odpovede
    1. Áno Ilonka, bola som trpezlivá a čakala som niekoľko rokov. Oplatilo sa.
      Emily

      Odstrániť
  8. Emily, tak toto ma vie dostať! Starší porcelán a ešte k tomu od človeka, ktorý ti je blízky, proste nádhera!!!
    A čakám na fialkový koláč, to ma moc prekvapilo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diki krásne Daniela. Koláč nie je z fialiek. Fialky sú iba na vrchu.
      Emily

      Odstrániť
  9. Beautiful pictures, Emily, I admire your skill to arranging and photographing! I look forward cake with violets!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ależ cudna porcelana, te delikatne fiołeczki.... sam romantyzm :))
    Piękne aranżacje i zdjęcia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne. Som nepolepšiteľná romantička.
      Emily

      Odstrániť
  11. Ja mám tiež slabosť na takéto krásne kúsky. Porcelán je krásny. Moja švaginka má fialkovú tanierovú súpravu. Tiež krásna. Zdravím. Dana :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne. Máme rovnaký vkus aspoň v tomto.
      Emily

      Odstrániť
  12. Beautiful violet china Emily, Thank you for sharing. Thank you also for your new following on my blog.
    Have a wonderful day, CM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I also thank you for the kind words and visiting my blog.
      A beautiful day.
      Emily

      Odstrániť
  13. Ďakujeme za Vašu návštevu na mojom blogu. Milujem vašu návštevu, to je tak plný sladkostí! Un forte abbracio. ^_^

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Emilko, je to překrásný porcelán - ušlechtilé tvary a kouzelný dekor.
    Chápu tvou radost.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Beautiful, very beautiful...
    Have a nice weekend :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Emily, vďaka za vaše milé komentáre.
    Prajem pekný večer.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Your lovely blog is a feast for the eyes. Thank you for sharing these beautiful, sensitive photos!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Właśnie jestem w trakcie przeglądania Twojego.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Emilko ,moc krásné a jemné.....Těším se na koláč:-) Dája

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Nadherny romanticky desing Emi, krasne fotky. Preji pohodovy vikend, M.....

    OdpovedaťOdstrániť
  21. What a lovely pictures!Very nice post!

    OdpovedaťOdstrániť
  22. piękna porcelana i równie piękna dekoracja stołu :)
    pozdrawiam

    OdpovedaťOdstrániť