javascript"> Emily : Koláč s fialkami

pondelok 1. júna 2015

Koláč s fialkami

Ahojte,
sľúbila som, že vložím koláčik s fialkami.
    Koláčik som piekla ešte s tortičkami na menšiu rodinnú oslavu.
    Postup na fialkové kvety v cukre je jednoduchý. Kvietky fialiek opláchnuť vo vode,  nechať osušiť na papierových utierkach. Potom namáčať v mierne našľahanom bielku a obaliť v práškovom cukre. Nechať uschnúť a ľubovoľne použiť. Ja som použila na makový koláč poliaty citrónovou polevou. Aj som ochutnala, ale tá chuť sa stratí pri konzumácii koláčika.

    Koláč je maková bábovka, ale ja som ju piekla v podlhovastej forme. 
... recept vložím neskôr ...










  So srdečným pozdravom 

Emily

26 komentárov :

  1. Vyzerá to veľmi dobre ... veľmi pekne si nafotila Emili ... :)
    pozdravujem L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Die viooltjescake ziet er heerlijk uit, zou best een stukje willen proeven.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzera to vyborne :-) a nadherne nafotene...sikulka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krása....vypadá to tak lákavě...Mňam...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Emilko, jako vždy - tvůj dezert vypadá naprosto skvostně!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hmmm .... chutě mi tedy děláš ... :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Milá Emilko,máš dar vždy krásně upravit a naaranžovat,tento koláč vypadá úžasně...Dája

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Babka wygląda przepysznie, a jeszcze na dodatek z taką wspaniałą kawką, to prawdziwa uczta :))
    Cudnie pokazana na zdjęciach :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. It is very beautiful, gentle and elegant!
    Greetings!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. wawwwwww!!!! You are an artist!!!!!!!!! Ioana :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Emily,
    to je nádhera.
    Robíte mi dosť veľké chute.
    Ste šikovná.
    Pozdravy.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Emilko škoda zakousnout vypadá to úžasně :o)
    Měj se hezky.
    Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Jéé, tak ten je úžasný, doufám, že tedy bude recept brzo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. S fialkami vyzerá krásne a jemne. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Vypadá naprosto luxusně ... a máš jej krásně nafocený!!!
    Pěkný den, M.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Emily, koláčik s fialkami je krásny. A tá hrubá vrstva citrónovej polevy... Mňam. :) Ahoj D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ciasto i te fiołki wyglądają znakomicie...chętnie bym zjadła:)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Krásné fotky....dort vypadá opravdu nádherně.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Tudo tão delicioso! você tem a delicadeza de nos preencher os olhos com delicias, parabéns por sua arte.
    Grande abraço
    Nicinha

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Bardzo podoba mi się Twój blog. Piękny i pomysłowy. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. E' una cosa meravigliosa non sai quanto darei per mangiare un dolce così davvero i miei più sinceri complimenti non solo per il dolce che rende di suo ma anche per le foto donano un tocco assolutamente magico ed estivo!! Nuova iscritta...per non perdermi assolutamente niente!!!!!Un saluto e buon fine settimana
    http://2thinkingoutloud3.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Herkulliset kuvat <3

    - Ronja -

    OdpovedaťOdstrániť