javascript"> Emily : Srdiečka, srdiečka

pondelok 16. februára 2015

Srdiečka, srdiečka


    Ahojte, 

    u Inky na blogu tu  sa mi páčilo vyšívané srdiečko a podľa vloženej predlohy som ho skúsila aj ja. Vyšívanie ma baví a keďže som už  dávno nič nevyšívala tak som si povedala, že už je načase začať niečo tvoriť. Počas niekoľkých večerov bolo hotové, aj keď má trápi zrak (v marci podstúpim laserovú operáciu oka).




   Deň zaľúbených, teda sv. Valentín  (Valentýn česky) nám skôr narodeným nič nehovorí, ale keďže srdce je prejavom lásky, a tých nikdy nie je dosť, tak som skúsila niečo upiecť. Opäť bola predstava iná, ako skutočnosť, no bolo to iba pre nás, tak nám to príliš neprekážalo a na chuti to tiež neubralo. Ku kávičke a čaju, aby to nebolo všedné.
Nechcelo sa mi robiť linecké cesto, tak som použila lístkové z mrazničky.


Na vykrojené srdiečka som použila nutellu, prilepila špajľu a prikryla druhým srdiečkom. Okraje som zatlačila vidličkou. Piekli sa 8 - 10 minút pri 200°C.

... po vytiahnutí z rúry ma čakalo prekvapenie, srdiečka zväčšili svoj objem, niektoré sa otvorili, mala som predsa len urobiť linecké alebo iné podobné cesto ... 

... tieto sú zo zvyškov cesta, už tak nenarástli, sú natreté čučoriedkovým džémom a poliate citrónovou polevou s troškou červenej farby ...


... dajú sa použiť aj, ako sladké jednohubky ...

... krásny hyacint, takú farbu som ešte nemala, málokedy ju dostať, vôňu si určite viete predstaviť ...

... a tu už je hotové vyšívané srdiečko ...



... tieto srdiečka boli upečené  len tak a potom pocukrované ... 

 
    So srdečným pozdravom
    Emily  

22 komentárov :

  1. Jeej ... aký pekný blog máš Emili ... musím sa tu zastaviť častejšie ... :) Na to srdiečko od Inky som aj ja so záujmom pozerala ... asi sa na to dám tiež ... a máš ho krásne zarámované ... :)
    Tiež sa nechám inšpirovať tvojimi srdiečkami na paličke ... aj keď Valentína už bolo ... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diki Laura, určite sa vzájomne dopĺňame. Blogovanie by malo byť o tom.
      Emily

      Odstrániť
  2. Moc hezký Valentýn!Vyšitý obrázek je moc hezký, taky teď vyšívám , ale nemám dokončeno. A na dobrůtky se mi úplně sbíhají sliny. Hezký večer!
    Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diki Iva. Možno si sa pozastavila nad Valentínom s mäkkým "í", ale na Slovensku sa takto píše. Ja viem, že po Vašom je s tvrdým "ý". Dobrôtok nikdy nie je dosť. A milujú ich aj naše polovičky, aspoň moja ;-))

      Odstrániť
  3. Ahoj Emilko, srdíčka vypadají nádherně - jen se do nich zakousnout. A vyšívané srdíčko, dodalo tu správnou atmosféru , krásně jsi jej vyšila a bude zdobit po celý rok, nejen na Valentýna.
    Přeji ti hezký večer Iva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diki Iva, máš pravdu, že výšivka nie je len na Valentína, to ani nebolo vyšívané na ten účel.
      Emily

      Odstrániť
  4. Tu je ale krásnych veci...si sa poriadne činila Emilko. Hyacint som fakt v tej farbe ešte nevidela, je super. Všetke tvoje srdiečka sú ukážkové. Pekny večer prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Emily. Všetky srdiečka hodnotím veľmi pozitívne. :) A ten hyacint, tá fialková farba, je nádherný. :) Zdravím. Dana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milá Emi, musím napsat, že jsem se vlastně poprvé dostala na tvůj blog, nějak mi to dříve nešlo a máš ho moc pěkný! Srdíčko se ti moc povedlo, krásný obrázek.. a ta upečená srdíčka jsou famózní..mňam! Krásný den..Inka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Emilko tady je dnes krásně srdíčkovo ♥
    ¨vyšívané srdíčko je překrásné a tu mnamku vyzkouším :o)
    měj se hezky....
    Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Emilko, moc krásný srdíčkový příspěvek! Spousta stylových dobrot a to vyšité srdce, to je vůbec parádní!
    Posílám pozdravy a té operace se neboj, znám hodně lidí, kteří jsou nadšeni z výsledku!
    Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc zdravim Emily, srdicka jsou nadherna, zvlast to vysivane je uzasne, krasna prace!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Páááni, ty krásně srdíčkuješ.-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Emily, úžasná srdéčka! Vyšívané srdíčko je moc hezké! ... A ty pečená jsou velmi lákavá :-)
    Pěkný den, M.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Emily, nejprve moc děkuju za tvé milé komentáře u mne na blogu...máš krásný blog...spoustu nádherného čtení a výborných nápadů...srdíčka z listového těsta vypadají krásně...je to báječný nápad a že občas vytekla, to bych neřešila :o) z lísky pečená chutnají vždy výborně...vyšívání závidím...myslím, že jsem dost zručná, ale na vyšívání nemám trpělivost...i když základy umím, nikdy mne to neoslovilo...ale vypadá to krásně, jsi šikulka...měj se krásně...Radka

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Emilko, umíš nádherně srdíčkovat! Výšivka je parádní, moc se mi líbí. A pečené laskominky mi dělají velké chutě... Hyacint voní až k nám a má opravdu zvláštní barvu. Hezký večer přeje Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Emilko, umíš nádherně srdíčkovat! Výšivka je parádní, moc se mi líbí. A pečené laskominky mi dělají velké chutě... Hyacint voní až k nám a má opravdu zvláštní barvu. Hezký večer přeje Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  15. nejako som prespala tento blog? moje nervy... krasne srdiecka ci vysivane, ci pecene...:) a moc zaujimavy blog, pa Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Milá emily,
    srdiečka v každej podobe sa vydarili, u mňa vedie to vyšívané, u mojej polovičky by viedli určite tie nuttelové...
    Krásny víkend!
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Všetky ty srdiečka máš moc pekné Emily. Ta linecká srdce na špejli na víkend zkusím, moc dobrý nápad a máš moc pekný blog. Zdraví Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
  18. This embroided picture is so beautiful.I like it so much.
    Greetings from Germany
    Diana

    OdpovedaťOdstrániť