javascript"> Emily : ...

pondelok 11. novembra 2013

...

Ahojte,
vkladám pár postrehov od nás.

Pomaličky sa vkráda zima a s ňou aj krátky deň a dlhý večer. 
 
Vtedy nám príde vhod také jabĺčko v župane, to iste každý pozná.






Jablkový kompót na rýchlu konzumáciu.



A teplá kapustová polievočka.

Aby ste vedeli, s kým mate do činenia (na svadbe nášho syna), ostatní si neželali, aby som ich zverejnila.




Dobrú chuť a príjemne strávený jesenný a zimný čas.

Ďakujem pekne  všetkým, ktorí zavítate na môj blog v tom uponáhľanom čase a ešte viac tým, ktorí mi zanecháte maličký komentárik. 


Emily 

 




16 komentárov :

  1. Na jablkový kompót si spomínam rada, mamina nám ho varila ako deťom. Jabĺčka v župane už pomenej, smažené sme mali akurát rezne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Renátka, ani my sme nerobievali jabĺčká v župane, to až neskôr, keď som bola ja mamou.
      Emily

      Odstrániť
  2. Jablkový kompot dělám také, a s županem mi děláš chutě, už jsem dlouho nedělala:-)))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Emilko, páni, u tebe je tedy dobrůtek! Jablka mám moc ráda a teď bych si dala tu kapustnici, vypadá úžasně!
    Moc ráda jsem tě alespoň takhle poznala. Vidím, co jsem už dávno tušila, milá, jemná dáma.
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka, kapustnica je u nás dosť často, keďže manžel bez nej nemôže žiť. ;-) Ďakujem za kompliment, ale veľa vody už nenamútiš, keď sa blíži 6-ty krížik a zdravie podlomené.
      Emily

      Odstrániť
  4. Aaaach jaaj kapustnicu by som si dala hneď mam, ju štrašne rada a tvoja vyzera mňamkovo. Jabĺčka u nas doma už môžem iba ja, ostatní kôli alergii ich nemôžu :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mery, ja mám alergiu na orechy, ale surové, v koláči mi nerobia nič.
      Emily

      Odstrániť
  5. Milá Emilko i já jsem tě ráda takto poznala. Na ten šestý křížek, jak píšeš zdaleka nevypadáš.
    Jablíčka v županu určitě o víkendu udělám, už se na ně těším.
    Měj se pěkně IVA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Iva, potešila si ma, od ženy kompliment je vzácny. Vážim si to. Je sezóna ovocia, takže stále niečo kuchtím.
      Emily
      .

      Odstrániť
  6. Moc zdravím Emilko,jsem moc ráda žejsem Tě poznala i vizuálně ! Přijmi kompliment ode mne,moc Ti to sluší,vypadáš báječně! To dnešní menu bych brala celé!I když všichni vaří všechno,každý tomu jídlu dá něco ze sebe,je to prostě orginál,mě se zbíhají sliny! Tak hezký večer...Daja

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diki Daja, urobila si mi radosť. Trošku mejkapu, účes a už si dáma. No, roky neoklameš. Všetky tie lakocinky som robila hlavne pre manžela. Niekedy má chúťky, ako tehotná žena.
      Emily

      Odstrániť
  7. Emilko,mezi námi děvčaty (ti chlapi to dělají když stárnou,oni si furt musí něco dokazovat,třeba že stačí na takové kočky jako jsme my:-):-):-) Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Daja, rozosmiala si ma a zlepšila náladu. Vždy sa niekto nájde, kto má radosť, keď robí zle.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj Emily!
    Tak jsem si dnes dala tu práci a hledala poztrácené blogy...
    Některé přešly na jiné služby a musela jsem se tam znovu zaregistrovat a u Tebe jsem našla
    úplně nový blog!! jsem ráda, že jsem Tě znovu objevila!!
    Tak tě moc zdravím!
    A jsem ráda, že jsem Tě i takhle poznala..Moc Ti to sluší!!!

    Jablíčkový kompot mi dělávala babička, děkuji, žes mi jej připomněla.

    Měj se moc hezky! Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Las fotografias trasmiten, son geniales. Ha estado un regalo el visitar tu bloc, es genial, te invito visitar el mio y si te gusta espero que te hagas seguidora.
    Elracodeldetall.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť