javascript"> Emily

streda 5. októbra 2022

 Stále rastú

     Konečne zasvietilo slniečko, človeku je hneď krajšie na srdci. V záhrade už práce skončili, ale tekvičky stále rastú a robia mi radosť. Prvý rok som ich sadila a som milo prekvapená bohatou úrodou. Veľa som porozdávala kamarátkam, susedkám, aby si aj oni spestrili pochmúrny jesenný čas a stále ich mám dosť. Sadila som aj maslové tekvice, jednu som dnes dala zapiecť do rúry s bylinkami a syrom. Pre mňa niečo nové a celkom chutné jedlo. 







... maslové tekvice a biele tekvičky ...


... maslová tekvica ...






... černice, rastú popod celý plot ...



... huby na jabloňovom pni ...



Emily


7 komentárov :

  1. Ahoj Emily,
    měla jsem velkou radost, když jsem viděla komentář od tebe.
    Tykvičky a dýně vypadají nádherně. Pastva pro oko.
    Přeji krásný víkend.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Emilko, to je úžasná úroda! I já jsem sklidila pár tykviček, ale ty jich máš opravdu hromadu! Musí ti dělat radost!
    Moc ti to přeji a posílám srdečné pozdravy. Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Emily, zdravím na Slovensko. Máš to krásnou úrodu. Marie

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milá Emily, bude čochvíľa rok, ako ti odišla maminka, ja som si prečítala až dnes, takže aj keď s veľkým oneskorením, prajem úprimnú sústrasť!
    Tekvičky máš nádherné, určite tešia oči i bruško.
    Paaaa

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Emily díky.
    Přeji krásný víkend.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne fotky, mamka. Tekvičky sú krásna dekorácia a určite aj dobre chutili. Emilka si tiež jednu zobrala domov, tak sa jej páčila 😍😍

    OdpovedaťOdstrániť