javascript"> Emily

nedeľa 25. septembra 2022

 Farby jesene


    Jeseň nie je moje obľúbené ročné obdobie, nevyhovuje mi chladné počasie, ale niekedy podľahnem jej čaru. Hýri rôznymi farbami,  aj slniečko sa niekedy ukáže. V záhrade už toho nie je veľa, no ešte sa stále nájde niečo, čo stojí za našu pozornosť. Začali padať orechy, náš zarodil po štyroch rokoch. Prvýkrát som zasadila ozdobné tekvičky a potešila ma bohatá úroda, niekoľko som použila na dekoráciu a ešte stále rastú. Dozrievajú ešte cukety a tekvice, ale už si nepamätám odrodu, ale pravdepodobne to bude maslová. 

                              ... dekorácia z tekvičiek, inšpirácia z Pinterestu ...




            ... po predchádzajúcich majiteľoch som našla staré vretená ...


Emily

3 komentáre :

  1. Emilko, posílám pozdravy a kochám se krásnou dekorací z dýněk! Jsou kouzelné! Jsi skvělá pěstitelka!
    Přeji krásné podzimní dny. Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Helenka, ďakujem veľmi pekne za krásne slová, aj Tebe krásne užívanie jesenného času.
      Emily

      Odstrániť
  2. Ja mam veľmi rada jeseň tiež kvôli farbám a listom na zemi a tiež preto, že Vianoce sa blížia hehe 😅 znovu krásne fotky, mamka. Určite si mala veľkú radosť z úrody. Ľúbime Ťa všetci 😘

    OdpovedaťOdstrániť