javascript"> Emily : Perníková bábovka,

nedeľa 1. februára 2015

Perníková bábovka,


    chutila výborne. Piekla som ju podľa receptu perníková bábovka z relácie Kamily Magálovej -Tajomstvo mojej kuchyne. Nepoužila som presne to isté množstvo surovín, ale aj tak bola chutná. Tiež som ju nepoliala čokoládou, ale povrch som iba posypala práškovým cukrom. Krásne vyrástla, na rozdiel od niektorých iných receptov. 




... chcela som vyskúšať nový podnos ...

... a tiež sitko na čaj s  ťažítkom v tvare čajníka ...



... a kuracie mäsko v cesnakovo, rozmarínovo, citrónovej marináde, upečené v rúre ...

Majte krásny prvý februárový týždeň.
    
So srdečným pozdravom
Emily


19 komentárov :

  1. Bábovečky máme radi :), ... júúúj a to sitko s ťažítkom je milé ... pa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diki Janka, sitko a podnos sú z UK. Veľmi dobrá cena. Podnos 5 £ a sitko s ťažítkom 6 £.
      Emily

      Odstrániť
    2. A veru ten podnos som tam videla aj ine veci mi zažiarili...no boli sme bez batožiny iba s príručnou :-(

      Odstrániť
    3. Ahoj Mery, ja som mala to šťastie, že mi zať doviezol na aute veľa vecí, aj nejaké kusy nábytku nakúpené cez e-bay. Napr. velikánske zrkadlo iba za 9 £. Tu by stálo najmenej 300 eur.
      Emily

      Odstrániť
  2. Wooou podarila sa, je krásna. U nas babovičky idu na dračku ale priznam sa perníkovu ma ešte nenapadlo upiecť. Podnos nema chybu a perfiš obliečka na hrnček s ťažitkom :-) Ahoooj.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skús, ak mate radi vôňu perníka, bude Vám chutiť.
      Emily

      Odstrániť
  3. Emily,
    tak bábovka vyzerá lákavo, aj ja ich rada pečiem...
    Podnos je krásny, ja mám podobný, ale aj s vrchnákom, ťažítko čaník je super a ten svetrík na šálku nemá chybu.
    Prajem pekný večer,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diki Aďka, rada pečiem a varím, tak skúšam stále niečo nové. Všetko som nakúpia v UK. Už som písala v prvej odpovedi o podnose a sitku na čaj s ťažítkom. Šálka je kupovaná v obchode - všetko za 1 £.
      Emily

      Odstrániť
  4. Podnos a ťažítko krásne. Bábovka vyzerá skvelo. A o mäsku ani nehovorím. Zbiehajú sa mi slinky.
    :-) Ahoj
    Dana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Podnos a ťažítko krásne. Bábovka vyzerá skvelo. A o mäsku ani nehovorím. Zbiehajú sa mi slinky.
    :-) Ahoj
    Dana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 2x ďakujem pekne za 2x komentárik. O mäsku sa mi už nechcelo rozpisovať. Kuracie prsia boli cez noc v marináde - nadrobno nasekaný čerstvý rozmarín, niekoľko strúčikov cesnaku, citrónová kôra a trochu aj šťavy, horčica podľa chuti, olivový alebo ľubovoľný olej a trochu kyslej smotany. Na druhý deň sa pieklo prikryté alobalom asi 45-50 min. Potom odkryté 10-15 min., aby chytilo zlatistý povrch. Bolo veľmi šťavnaté.
      Emily

      Odstrániť
  6. Emilko, bábovka se mi moc líbí. Paní Magálovou mám už roky ráda, musím ty stránky trochu víc prostudovat :o)
    A to kuřátko, to vypadá taky moc dobře :o)
    Přeji hezké odpoledne, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Diki krásne Helenka. Máš pravdu, varia tam výborné pochúťky. Toto je jeden starodávny recept.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Emilko děkuju moc za tip na skvělou bábovku...hned jak bude chvilka tak si to tam proštuduju :o)
    Podnos je nádherný také o nějakém už delší čas uvažuju :o)
    Měj se moc hezky...
    Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diki Martia, vyskúšaj, možno bude chutiť. Podnosov mám veľa, raz ich všetky nafotím, je to moja slabosť.
      Emily

      Odstrániť
  9. Emilko,ty mi děláš veliké chutě:-) Dala bych si to kuřátko a pak tu bábovku a čajík,vše tak naservirováno jak jsi to nafotila, moc se mi to totiž líbí!Zdraví Dája

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diki Daja, kurča bolo šťavnaté, keďže sa pieklo prikryté alobalom asi 50 min a potom sa ešte dopeká odkryté podľa toho, aby získalo peknú krustičku po vašom. V marináde bolo od večera. Do marinády nedávam soľ, aby nevyťahala všetku šťavu. Sladké pečiem väčšinou, keď je niekto doma, pre seba nie a rada skúšam nové recepty.
      Emily

      Odstrániť