javascript"> Emily : Spomienky na Vianoce

štvrtok 22. januára 2015

Spomienky na Vianoce


Ahojte, 
už je dávno po Vianociach, ale  krásne spomienky mi zostali a chcem si ich ešte dlho uchovať aj takto vo virtuálnej pamäti. Dcéra mi poslala niekoľko fotografií z ich Vianoc, tak som vybrala tie s mojimi najnovšími láskami. A niekoľko čriepkov ešte  od nás.




... naša vnučka, o ktorú som sa starala viac ako pol roka ...

... náš druhý vnúčik, ešte je malý bobček ...
... náš stromček, zdobil manžel ...

...  časť darčekov pre oneskorencov ...

.....

...  štedrák na prianie ...

... ešte nepoznám všetky grify v elektrickej rúre, keďže dlhé roky som mala plynovú; okraje a vrch, na ktorom je tvarohová plnka sa trochu viac pripiekli ...

... mali to byť šišky, no mne sa podarili stromčeky, recept je niekde na FB,  ak sa mi podarí nájsť link, tak vložím neskôr ...

............

... štipce na sviečky, mám ich z UK, ale nestihla som ich použiť, sú kupované cez e-bay, veľmi lacno a v tvare rybky som ešte nevidela, asi sú aj dosť staré ... 
    Veľmi zlé sa mi fotí, aj upravuje foto, lebo mi praskla žilka v oku a stále v ňom mám tieň, všetko je akoby rozmazané. Tak preto oneskorené foto.

Majte krásny deň a nadchádzajúci blízky víkend.

So srdečným pozdravom 
Emily

13 komentárov :

  1. Milá Emily, máš krásne spomienky na Vianoce. Všetko, čo si nafotila ma upútalo. štipce bola dobrá vychytávka, šišky či stromčeky? To je jedno, lebo tak či tak vyzerajú dobre. A keď si ich pekne usadila do tých krásnych podnosov s poklopom, tak vyzerajú ešte aj elegantne. Mužíčka máš šikovného, keďže tak pekne ozdobil váš stromček. No a napokon najväčšie poklady- krísne vnúčatká. Minule som sa akosi pozabudla, že už máš dve. Malej slečne to veľmi pristane v tých červených šatičkách. No a vnúčik je ako pozerám, je v tom istom veku ako náš malý Alexko. Je to krásne zlatíčko. Tak si to užime, staré mamy, kým sú takýto malí, lebo veľmi rýchlo vyrastú :) Maj sa krásne
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ospravedlňujem sa za preklepy, mám už ošúchanú klávesnicu :)
      m.

      Odstrániť
    2. Mončika, diki krásne za milé slová. Vnúčatká sú teraz mojou radosťou pri tých všelijakých aj zdravotných problémoch.
      Emily

      Odstrániť
  2. Emilko, kdo by řekl, že to je už měsíc od Vánoc... Nádherné fotky tvých srdíček, kouzelné děti!
    Musím pochválit i tvého muže za ten stromeček, a tebe za stylové dobroty!
    Posílám pozdravy a přání, ať se oko brzo uzdraví!
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Helenka, ďakujem pekne za povzbudzujúce slová.. Manžel zdobil stromček samozrejme pod mojim občasným velením. Škoda, že vnúčatká sú tak ďaleko a je neznášam cestovanie a lietadlom už vôbec nie.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milá Emilko, Vánoce jste měli krásné. Moc se mi líbí šiško-stromečky, ty jsou úžasné a staré štipce na svíčky- to je bezva úlovek. Vnoučátka jsou milá, jak z pohádky.
    Měj se hezky Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherne fotky!Úžasné děti!Moc moc zdravím...Vera

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Emilko--máš nádherná vnoučátka ♥ a podle vánočních střípků je vidět že vánoce byly u vás kouzelné ♥ měj se moc hezky.Maretina

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc krásný blog jsi moc šikovná Měj se moc hezky

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Emily, sú to dve zlatíčka ... a keď sa ti zacnie, sadneš
    do lietadla a o o chvíľu si pri nich, hoci na otočku cez víkend.
    pa

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Emily - krásné fotky, výzdoba! A děti jsou kouzelné ♥
    Pěkný den, M.

    OdpovedaťOdstrániť