javascript"> Emily

streda 10. októbra 2018

Niečo z archívu ...













Emily

6 komentárov :

  1. Nádherné venčeky, skvelá inšpirácia na jesennú dekoráciu.Prajem všeto dobré.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Diki krásne Monika, aj Tebe všetko dobre.
    Emiy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné, ty věnce jsou prostě nezbytností pro každé období :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milá Emilko! Tohle opravdu nechápu... Zahlédla jsem, že někomu komentuješ příspěvek a tak jsem se taky mrkla na tvůj profil. A tam jsou nové (alespoň pro mě) příspěvky, které se mi prostě nevím proč nezobrazují!
    Tak ti moc chválím krásný podzimní věnec a jdu se podívat, o co jsem u tebe přišla!
    Moc tě zdravím a jsem skutečně ráda, že jsem tě zase našla. Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jůů, tak tyto věnečky jsou úžasné! Snažím se je letos sehnat, ale zatím amrně, tak si nejspíš budu muset nějaký vyrobit sama :)

    Malá Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Emily, to je moc krásná dekorace :-)

    OdpovedaťOdstrániť