javascript"> Emily

streda 3. januára 2018

    Srdečne pozdravujem,
ďakujem za doteraz prejavenú priazeň a virtuálne priateľstvo a do roku 2018 želám všetkým, ktorí občas zablúdite na môj blog zdravie, pokoj, a veľa tvorivých nápadov.
    V minulom roku som nemala veľa času na nové príspevky, bolo to pre mňa veľmi ťažké a psychicky veľmi vyčerpávajúce obdobie, snáď sa to už konečne začne meniť k dobrému aj u mňa.
    Vianoce sme trávili s dcérou a vnúčatkami. Ale aj my sme si ozdobili stromček v "novom" dome.
    Niekoľko postrehov od nás.
















































Emily


17 komentárov :

  1. Emily, krásně jste to měli nazdobené. Určitě svátky s dcerou a vnoučátky byly skvělé. Do nového roku hodně zdraví, štěstí a sil do tvoření přeje M

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem krásne Mária, aj Tebe požehnaný nový rok.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milá Emily, taktiež prajem požehnaný nový rok. Aby bol lepší ako ten predchádzajúci. Veľa zdravia a Božieho požehnania.
    Dúfam, že tých príspevkov od Teba bude v tomto roku viac a teším sa na ne. :) Milé foto a tie buchty!...len zahryznúť do nich. :) D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Diki Danka, uvidíme, máme veľkú záhradu, chcela by som nejaké kvety, vydláždiť dvor, teraz je plný blata, stále prší. Snáď sa bude dariť. Buchty pečiem prevažne pre rodinu, ja ich nemusím.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Emily, moc hezké vánoční fotky, máš krásný stromeček! Přeji Ti do nového roku jen a jen to nejlepší! ♥ M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Majunka, ešte nie je všetko dokončené.
      Emily

      Odstrániť
  6. Milá Emilko, krásné Vánoce jste prožili. Buchty v červené mašly vypadají úžasně. Emilko, přeji ti v novém roce hodně zdraví, štěstí, lásky a tvým milým také. Emilko, děkuji ti za celoroční milé komentáře. Jsem moc ráda, že se tady s tebou mohu setkávat. Iva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Iva, aj ja sa teším stále na nové príspevky na Tvojom blogu, aj keď som dosť absentovala v poslednom čase.
      Emily

      Odstrániť
  7. Odpovede
    1. Ďakujem pekne Kirsti, aj Tebe pokojný a šťastný nový rok 2018.
      Emily

      Odstrániť
  8. Emily, dnes som náhodne natrafila na váš blog a veľmi sa mi páči. Dúfam, že všetko zlé, čo Vás sprevádzalo ostalo v starom roku a v tomto roku budete mať opäť chuť na nové príspevky. Určite sa tu opäť zastavím. Prajem všetko dobré do nového roka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Monika, že Vás oslovil môj blog. Som tu preto, aby som sa podelila o radosť s niekym, kto má podobné záľuby a inšpiruje sa alebo naopak.
      Aj ja prajem všetko dobré v novom roku.
      Emily

      Odstrániť
  9. Emily,
    všechny fotografie jsou moc krásné.
    Jistě jste si vánoční svátky s dcerou a vnoučaty krásně užili.
    Přeji vám všechno nejlepší v novém roce.
    Zdeňka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Zdeňka za doterajšiu priazeň a krásny komentár.
      Emily

      Odstrániť
  10. Emily, přeji Vám všem doma všechno nejlepší v celém novém roce a moc děkuji za zastavení a milá slova s přáníčkem :) Malej je úžasný a roste jak z vody :) byl to nejhezčí dárek ze všech :)
    Moc pozdravů, Soňa

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Emily.
    Viem si predstaviť tú radosť, že ste zase všetci spolu. My sme v Škótsku 5-ty rok a rodičia a súrodenci mi veľmi chýbajú :-(. Tak sa teším s tebou, že sa Vy môžete tešiť jeden z druhého :-).
    Dakujem, že zablúdiš na môj jednoduchý a skromný blog a dakujem za každý koment a vážim si to o to viac, že komenty nechávaš len ty. Asi si jediný návštevník môjho blogu :-). Ja blogy tiež v poslednom čase zanedbávam po zmene zamestnania a väčšej únave... a taktiež zanedbávam aj pečenie :-(, ktoré mám veľmi rada. No, únava je silnejšia :-).
    Prajem Ti, aby bolesť duše a tela si už viac nepociťovala, prajem Tebe a celej tvojej rodinke veľa zdravia v Novom roku, lásku na každom kroku, úsmev na tvári, optimizmus a krásne chvíle v novom domčeku :-) s tvojou rodinou a ľudmi, ktorých máš rada :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Měli jste to moc hezké.Je z toho cítit pohoda,klid,radost,láska,takové to krásné domácí štěstí:)Přeji všechno dobré v roce 2018.

    OdpovedaťOdstrániť