javascript"> Emily : Výšivky

sobota 19. novembra 2016

Výšivky

Ahojte,

vlani som začala vyšívať perníčky a vianočnú hviezdu (nájdete niekde na blogu ;-)).
 Aj keď som ich dokončila a dala do rámčekov, zabudla som ich vložiť na blog. Potom som už nevyšívala, vo februári sa mi začali dosť vážne zdravotné problémy a na vyšívanie som ani nepomyslela.
Teraz som hľadala nejaké fotografie a natrafila som na tieto a keďže začína krásny predvianočný čas, možno budú niekomu na inšpiráciu.



... sú štyri, ale pre štvrtý som nemala vhodný rám ...




... a ešte bravčová panenka plnená sušenými slivkami ...

... a k tomu slivková omáčka, trošku sladká, ale nám celkom vyhovuje, manžel si ju ochutí citrónom ...


Ospravedlňujem sa, že neodpovedám na komentáre, aj na vašich blogoch absentujem. Sľubujem, že sa polepším, ale vážim si nesmierne každý komentár, každé milé slovko a povzbudenie.
Ďakujem ešte raz a srdečne pozdravujem

Emily

12 komentárov :

  1. Ahoj Emily,
    perníkové výšivky sú milé, už len dokúpiť posledný rám, aby boli pekne pokope.
    Jedlo vyzerá fantasticky...
    Pekný večer,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milá Emily, výšivky sú krásne, máš pravdu, už to všade žije Vianocami!
    Obedík vyzerá byť chutnýýýý!
    Ja tieť už nestíham odpovedať jednotlivo na komentáre, i keď sa im veľmi poteším. Potrebujem viac oddychovať, lebo ma tieť stále prenasleduje nejaká choroba. Emily, držím ti prsty, nech sa všetko polepší, zdravie je to najdôležitejšie a teda aj číslo 1! Tak sa o seba staraj a ak zas niečo krásne vytvoríš, budem rada, ak nám ukážeš!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milá Emilko, jsi velice šikovná - jak oběd, tak výšivky vypadají prostě skvostně.
    Posílám pozdravy a přeji hezké dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milá Emilko,výšivky jsou moc milé,v této době aktuální:-)Obídek na jedničku!Moc ráda k Tebe zajdu vždy mě překvapíš něčím krásným...měj se hezky,Dája.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Emily, jsou to krásné výšivky.
    A vepřová panenka plněná sušenými švestkami, tak ta nemá chybu.
    Pozdravy.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Emily, moc pěkné obrázky. Hlavní je že se cítíš líp.
    Oběd vypadá lákavě, sladké omáčky k masu jsou dobré.
    Užij si pohodový adventní čas.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Boa Noite
    Vi bordar um recadinho aqui no seu cantinho desejando a você e sua família uma semana abençoada! Gostei demais deste post por que fala do natal!! Amei os quadros e a comida parece maravilhosa!
    Quero me desculpar pela ausência, estou trabalhando bastante com as encomendas de fim de ano e empenhada no projeto que tenho em uma praça do meu bairro, dá pra acompanhar pelas minhas redes sociais:
    ♥ Blog| Hilda's Bordados ♥
    ♥ Página no Facebook| Hilda's Bordados ♥
    ♥You Tube| Hilda's Bordados ♥
    Beijos no ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Emily, śliczne są te Twoje haftowane obrazeczki, a jedzonko bardzo smakowite :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness <3

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Na panenku nedam dopustit ! Emily, cim skor sa pokus chorobu porazit, aby si sa mohla v plnej sile realizovat na chalupke. Dakujem za navstevu na blogu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Emily, super wygladaja te obrazki, a jedzonko bardzo pysznie wyglada
    Pozdrawiam
    Karina

    OdpovedaťOdstrániť