javascript"> Emily

štvrtok 17. decembra 2015



Ahojte,

opäť niekoľko predvianočných postrehov od nás.

... aby ste nepovedali, že všetko iba kupujem, tak tu je dôkaz, že  aj niečo tvorím vlastnými rukami ...

... vyšívané perníčky ...

... ešte nie sú dokončené ...

... potrebujem ich zvýrazniť čiernou bavlnkou a nejako konečne upraviť ...

... trošku nostalgie ...

... nádherné sviečky, kúpené v KIK ...

... asi ich použijem na sviatočný stôl ...





... v tomto období sa vonku rýchlo stmieva, tak svetielka veľmi intenzívne využívam ...

...

... nádherná atmosféra, všetky dekorácie kúpené v PEPCO ...




... nesmie chýbať ani vianočná hviezda ...

... a ďalšia vianočná hviezda - výšivka, ešte dať do rámčeka ...



Počítač mi zase štrajkuje. Všetko je v pohode, pokiaľ sa neprihlásim, potom mi zmiznú sledovatelia môjho blogu, nemôžem písať komentáre, ani vkladať príspevky. Dnes som sa s ním opäť natrápila a na chvíľu opäť funguje, ale neverím, že to už bude stále. 
Ak sa mi opäť všetko pokašle, tak vám všetkým chcem popriať skvelé a najkrajšie vianočné sviatky.
Zo srdca všetko len to najlepšie a najkrajšie a samozrejme velikánske ďakujem za všetky vaše úžasné komentáre k predchádzajúcim príspevkom.

Emily 

14 komentárov :

  1. Piękne hafty i wspaniałe dekoracje!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkné vyšívání perníčků. Krásně si svítíš. Přeju pokojne prožití vánočních svátků. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Deine Lebkuchenmänner sind so putzig, ich mag sie sehr.
    Liebe Grüße Sandra

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Emily, perníčky budú krásne, som zvedavá, čo z nich bude!
    Máš to milé a útulné doma, sviečky sa mi páčia s tým červeným vzorom.
    Aj ja si rada niečo kúpim v Kik, či Pepco.
    Užívaj si krásne dni! (tým nemyslím počasie)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Milá Emilko, moc Tě zdravím,obdivuji krásnou vánoční atmosféru u tebe doma!Přeji ti pohodu a lásku v tomto krásném čase!Dája

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné výšivky.
    Vánoční dekorace je nádherná.
    Přeji vám krásné vánoční svátky.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. These gingerbread men will be lovely. And what wonderful decoration you show here.
    I also seem to lose followers but they are still here - it's just the number which is not correct. It's a Blogger mistake, I think.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Emilko,vyšité perníčky jsou opravdu kouzelné a ty svíčky, velká krása!
    Přeji hezkou adventní neděli, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Milá Emilko, děkuji ti za tvoji milou návštěvu - vždy potěší. Vyšívání máš krásné, já mám ráda motiv vánoční hvězdy a tak jen obdivuji. Moc ráda bych vyšívala křížkem, ale už nemám zrak bystrozrak a tak s tím potom bojuji.
    Tvoje výzdoba je opravdu vánoční a moc se mi líbí.
    Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pełnych miłości i rodzinnego ciepła, prawdziwie magicznych Świąt ! Pozdrawiam już świątecznie - M.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásne výšivky. Pripomenulo mi to mamku keď často vyšívala hocičo :-). A tie krásne svietiace odzdôbky ani nehovorím.
    Verím, že si včerajší sviatočný deň prežila v pokoji a kruhu rodiny.

    OdpovedaťOdstrániť