javascript"> Emily : Lipový venček

streda 19. júna 2013

Lipový venček

Krásny neskorý večer,

čaj z lipy je zdravý a aj nádherne vonia. Kolegovi pod balkónom rastie veľká lipa, tak ma lákalo natrhať niekoľko vetvičiek na sušenie. Nebol dosť vhodný čas, keďže dosť  často pršalo. Potom už lipa takmer odkvitla, preto už nie sú kvety také pekné. Uplietla som veniec a lipa sa suší na balkóne. 



... pri tých horúčavách je už úplne vysušená ...



 Nemám teraz veľa času na net a tobôž na nejakú tvorbu. Tak aspoň malý pozdrav kytičkou posledných pivoniek.

So srdečným pozdravom
Emily

13 komentárov :

  1. Super nápad s lipovým venčekom:)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Emilko tsk jsem si tě našla :-)Nádherné pivoňky!!!Krásný den!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hurááááááááááá ahoj Emilko!!!!Ty jsi mi dala!Pořád se mi oběvovalo,že blog je přístupný jen vyvoleným!!!!Bylo mi to moc líto!Teď se mi ulevilo a hned Ti musím pochválit Tvé nové tvoření,tak především kuchyńku no to je paráda! Báječně si vše sladila,prostě luxus!Tak ať se Ti báječně vaří a dobře papá!!!! Potom ten lipový věneček,to by mě nenapadlo! Je bezvadný a když uchne tak je pořád hezký a zajímavý!!!! Tak se drž a už se těším na pokračování!Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Emilko, nové stránky nebo se mi to zdá? Je pravda, že jsem v minulosti měla problém tvůj blog otevřít. Ale hlavně ti chci pochválit krásné fotky a ten lipový věneček, moc se ti povedl.
    Hezké dny
    Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Emili, ten musí voňať a tá Tvoja nová kuchyňa - krása!!!
    Teraz cez leto málo sedím pri pc a nestíham odpisovať ani na komentáre. Musím si tvoj blog pridať medzi obľúbené. Mrzí ma, že som prešvihla tvoje nové príspevky.
    Pa Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. U vás to muselo krásne voňať :) Pri ceste u svokrovcov rastie lipa, je krásne košatá a nádherne vonia, vždy mi pripomenie lipový čaj. ... Krásny večer...Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Milá Emilko, nějak jsem nepostřehla, že máš nový blog! Ale konečně jsem tady a musím ti moc pochválit věneček, určitě krásně voní a hlavně novou kuchyň. Byla to jistě spousta práce, ale stojí to za to.
    Krásnou neděli přeji, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Emilko tak som si ťa konečne našla :-) Maš už dostupný blog aj pre nas, sa tešííím a ukladam si ťa. Venček je totalne suuuper, fakt to by ma nenapadlo, skúsim sa ešte mrknuť na nejaku lipku či by sa niečo nenašlo :-)) A obdivujem aj Tvoj vkus, kuchyňa sa mi veľmi páči aj Džungľa okolo vašho pan.domu. Pozdravujem ťa a prajem krásne dni.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásny venček! To ti je taký dobrý trik..ak máš chuť na čajík, tak si kus z neho odcudzíš:))) Mne sa páči práve taký s odkvitnutými kvetmi, akoby tam visel odjakživa.
    Som rada, že si :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Venček je výborný nápad, vôňa lipy je veľmi príjemná, čaj zdravý - čiže 3 v 1, Pozdravujem a prajem príjemné dni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tento vencek je naozaj ocarujuci a originalny. Monika

    OdpovedaťOdstrániť