javascript"> Emily

štvrtok 14. januára 2021

 Nový rok 2021,

čo nám prinesie?

    

     Všetci očakávame, že bude lepšie, uvidíme.

     Prajeme si zdravie, trochu toho šťastia a myslím, že všetci túžime  po slobode.

     Tak nech nám všetkým k týmto našim prianiam pomôže Boh.


    U nás napadol sneh, tak som využila chvíľku po tom, ako som ukončila každodenné povinnosti s mojou mamou, zaliala som hrnček kávy a chvíľu sa pokochala na výhľad z terasy.


... ešte pred dvoma rokmi som piekla perníčky, aj tieto pre moje tri vnúčatka, jeden z nich už doslúžil, odpadla hlavička ...


... darček, nový hrnček, mám ich viac s vianočným motívom ...



                                           ... naša záhrada, za ňou je rieka ...



Emily



6 komentárov :

  1. Milá Emilko, moc ráda tě tady vidím!
    Přeji tobě i celé rodině pokud možno hezký, spokojený a šťastný nový rok, hlavně pevné zdraví!
    Snad bude lépe!
    Hrneček je kouzelný, kávička z něj je nepochybně vynikající!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Helenka za pekné prianie, potešila som sa. Ako vždy, nesklameš, najlepšia virtuálna priateľka.
      Emily

      Odstrániť
  2. A ještě taková technická - už nejméně rok se mi nedaří sledovat tvůj blog. Pokaždé, když si ho chci dát do seznamu blogů, které sleduji se objeví hláška, že nemám oprávnění sledovat tento blog. Nevím, jestli to máš tak nastavené naschvál...
    Přeji hezké odpoledne, H.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je mi ľúto, že nemôžeš sledovať môj blog, určite to nie je úmysel, ak by som vedela odstrániť chybu, hneď to urobím. Mne sa to stáva tiež u niektorých blogov, ale pozriem si iné a tam aj ten, ktorý nemôžem dať do sledovania.
      Emily

      Odstrániť
  3. Milá Emilko děkuji za tvé přání k Novému roku. I tobě a tvým milým přeji, aby ten nový roku, který už prožíváme se v dobré obrátil a vše se vrátilo aspoň trochu do starých časů. Přeji vám pevné zdraví a mnoho sil při péči o maminku.
    Iva

    OdpovedaťOdstrániť