javascript"> Emily

štvrtok 17. októbra 2019

Ahojte,

u mňa nič nové, stále sa starám o moju mamu, s ktorou je to zo dňa na deň ťažšie. Niekedy to už nezvládam, tak ako dnes a potom mi je zle, zvýši sa mi tlak a nič nezaberá. 
    Snažila som si aspoň spríjemniť večer, ale veľmi mi to nepomohlo. Dúfam, že bude lepšie.

... vianočná figúrka - káčer v uniforme, robila som inventúru vo vianočných ozdobách, lepšie povedané, začala som ... 

... sklenená tekvica, krásne osvetlí priestor ...


Emily

6 komentárov :

  1. Moc Ti držím palce, aby bylo lépe. Každá i malá radost Ti pomáhá jít dál s tou tíhou. M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, Mária.
      Pekný zvyšok dňa.
      Emily

      Odstrániť
  2. Emily, prajem veľa síl. Drž sa!!! Zdravím. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diki Danka, vážim si, že sa ma snažíš povzbudiť.
      Pekný zvyšok dňa.
      Emily

      Odstrániť
  3. Emilko, moc ti přeju alespoň ty malé radosti, když máš teď ta těžké dny!
    Myslím na tebe, ať je brzo líp!
    Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkně si zpříjemnila večer, je důležité své myšlenky občas přesunout trochu někam jinam a "vypnout" i když situace to občas ne tak moc dobře umožňuje. :)

    somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť