javascript"> Emily : Perníčky

pondelok 10. decembra 2018

Perníčky

... moje druhé perníčky ...

     Prvé som piekla pred niekoľkými rokmi, ale nezdobila som ich. Teraz som chcela najmä kvôli vnúčatkám. Skúsila som teda najprv bielkovou polevou, ale skončilo to katastrofálne. Vyskúšala som niekoľko vrecúšok, ale nebolo to ono. Preto som ozdobila inak a tie sú už trochu iné, ale aj tak nie som spokojná. 
    Obdivujem ženičky, ktoré majú prekrásne perníčky, určite si to vyžaduje určitú zručnosť a prax.


... tieto sú na hrnček s kávičkou alebo čajíkom ...

... vybrala som aj podnos, veľa vecí je ešte nevybalených ...

... pre deti je to pastva pre oči ...

... páči sa mi motív so zvieratkami, tentokrát je to jeleň ...


... podložky na stôl, mištičky ...

... hrnčeky ...

... a v pozadí svetielka - jelene ...



Prajem všetkým krásny predvianočný čas.

Emily

P. S.: tu na vidieku, kde momentálne žijem je slabý internet, stále vypadáva, preto som menej aktívna na svojom blogu a aj preto nekomentujem vaše príspevky. Snáď sa to časom zlepší.




8 komentárov :

  1. Emily, medovníčky sú priam luxusné, môžeš byť úplne spokojná so svojou prácou. Máš krásne dekorácie a ten podnos je že waw. Prajem krásny predvianočný čas.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem pekne, Monika. Potešilo./Nemôžem napísať jeden ucelený komentár, stále vypadáva net, je to poriadne o nervy/.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milá Emilko, moc zdravím. Tvoje perníčky jsou krásné a roztomilé, určitě jsi jimi udělala velkou radost. A tvoji jeleni se mi moc líbí - celá smečka. Měj se moc hezky a krásné adventní a pohodové dny. Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Emilko, tvé perníčky se mi moc líbí! Děti je ocení víc, než filigránské bílé zdobení!
    Moc hezký je i tvůj adventní stůl, jako vždy uchystáno se vkusem a elegancí!
    Posílám přání hezkých dní! Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Emily, perníčky jsou moc krásný a dětem určitě udělaly radost! Pěkné vánoční dny, M.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Emily, to je nádhera!
    Děkuji za přání.
    I já vám přeji krásné a spokojené vánoční svátky.
    Zdeňka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Emily, perníčky se moc povedly ....lepší než sáček je udělat si kornoutek z celofánu a maloudirku, tím to jde samo .... přeji ti krásný a pohodový zbytek svátků a šťastný a veselý nový rok ... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ♥ Zase se tu akorát kochám! Miluju tvé výtvory :-) Perníčky bych si snad nechala na okrasu na Vánoční stůl :-) škoda jíst

    OdpovedaťOdstrániť